monday.

Hjälpt pappa att plantera penséer hela eftermiddagen. 4 timmar sammanlagt! Hann plantera ungefär 2000 st, duktigt! Han blev glad och tacksam för hjälpen!
Ikväll har jag varit på gymmet, blev träning i 80 minuter.
Körde kondition (cykel, rodd, löpband), sedan blev det styrka för benen, och en hel del mage. Fick även in någon rygg/armövning
Gjorde mina övningar för dagen som ingår i min utmaning också (+ en extra omgång för igår).
Härligt!

Imorgon bitti väntar core/spinning 70 minuter på mig!

Kvällsmaten blev ugnsgrillade paprikor med fyllning (råris, quorn, chili, purjolök, rivna morötter, vita bönor mm.). Åt även lite pasta vid sidan av. Lättmjölk till detta!

Ska släcka lampan SENAST 23.30 (helst innan), ska upp vid 7.30 imorgon och käka min frukost innan passet!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0