my god.

Fick gå min egna väg, eftersom ingen ville hjälpa mig att bestämma om träningen.
Så självklart blev det träning ;)
Är man envis, så är man!

Och jag dog lite. Eller rätt mycket.
Fyfan vad man tappar på 2,5 vecka.

Mina ben skakade, och jag såg ut som en jubelidiot. Kunde knappt hålla inne kopplingen i bilen påvägen hem.
Benen ville inte bära mig. De bara vek sig.
Jag tog i så mycket att jag mådde illa, och blev helt snurrig i huvudet.
Andningen försvann totalt.

SÅ KAN DET GÅ. När man vilat.

Det var inte sådär jätteroligt att träna idag, utan det var bara så jävla jobbigt.
Och idag var det ändå "ett lugnt pass" enligt vår tränare.
Hrm. Kände mig rätt dålig idag. Typ sämst av alla.
Men bättre kan jag definitivt bli! Om jag bara är envis och villig till att kämpa.

Har fått lite irriterad hosta nu ikväll efterråt. Men känner inget i halsen annars.
Återstår att se imorgon om jag blir sämre eller inte!
Träningsvärk lär jag ha i alla fall.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0