pepp innan sovdags!

2 av 6 veckor har gått utav min utmaning idag!
Hittills håller jag mig till den med god marginal, och det går alldeles utmärkt.

Nu är det 4 veckor kvar till JULAFTON!
På söndag är det 1a advent och julskyltning.

Tiden bara flyger iväg! SÅ NU KÖR VI IN I DET SISTA!

Sen kommer all julmat, julgodis, julmys och nyår.
Då hinner vi inte träna lika mycket. 
Jag vill kunna äta med gott samvete under denna tiden!
Gissar på att det är fler än jag som känner så.

Nu höjer vi ribban tjejer! Eller vad säger ni?!

Inga ursäkter - vi vill, vi kan och vi SKA!


Kommentarer
Postat av: Linnea

jaaa! nu jävlar haha.

2010-11-26 @ 17:14:51
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0