redo för sömn.

Jag förstår inte hur jag bär mig åt på morgonen?!
Hur kan man ligga och snooza i 1-2 timmar, när alarmet ringer varannan minut?
Idiotiskt.

Idag powerwalkade jag in till jobbet för att jobba några timmar. Efter alla kunder gick jag vidare mot Friskis för att köra Skivstång/Spinning 90 min. Tur att jag hade en energibar med mig som jag kunde äta på vägen, den var välbehövlig! Svettigt och jobbigt pass!

Kände av träningsvärk i magen sedan gårdagens pass. Härligt!

Dagens träning:
Powerwalk 50 min
Skiv/Spin 90 min

Dagens mat:
Frukost:
2 ägg, havregrynsgröt med 1 äpple och russin, varmt citronvatten med färsk ingefära och honung
Mellanmål: 1 energibröd med skinka, ost och paprika, Te med honung
Innan träning: 1 energibar
Kvällsmat: Potatis- och purjolökssoppa, knäckebröd med ost, lättmjölk


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0