söndagens slut.

1 energibar
1 banan
vatten
thaimat
varmt citronvatten med färsk ingefära och honung
morotskaka


Det är dagens matintag. (+ frukosten)

Träning:
Military Fitness
2 timmar
Simning 45 minuter  (1250 m)
Cyklat (5 km)

Är mycket nöjd efter dagens slut. Träning så det ryker om det! Like it a lot.
Ikväll är jag hungrig som en varg, och jag är småsugen på saker hela tiden.
Kan nog bero på att jag gjort av med rätt mycket energi.
Ikväll behöver jag nog inte begränsa matintaget jättemycket. Vitaminer och kalorier behövs!

Imorgon är det naprapatbesök som gäller igen. Förmodligen sista gången sa vi sist. Har dock känt att smärtan idag på Military, när jag springer.
Så får nog kolla med honom imorgon vad han säger!

Ska alldeles strax kolla slutet på en film som jag spelade in igår. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj vad duktig du är som tränar så mycket! :DD

2010-11-08 @ 16:16:20
URL: http://missviktig.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0