sunday, lovely sunday!

HEJ ALLIHOPA!
Söndagen är här. Och vilket väder vi har!
Vet inte om någon märkt det, men jag ursäktar mig för att jag inte skrivit här sen i fredags!
Har inte riktigt haft energin till att skriva, och inte haft så mycket att skriva.
Har legat nere med träningen sen i onsdags, fick ju en jäkla träningsvärk.
IDAG är den första dagen jag kan sätta mig ner utan att göra en grimas.

Har ätit en rejäl frukost, kl 13 är det dags för extrapass på Military Fitness!
2 timmar är det som gäller.
Får se hur jag överlever detta. Borde egentligen ta det lite lugnare.
MEN jag kör på! Och försöker att inte ta ut mig 120% i övningarna.
Då ska jag nog kunna överleva detta! Är sjukt taggad i alla fall!

Dagens frukost:
Havregrynsgröt (havre & quinoa) med ett tärnat äpple och några russin
1 ägg
Varmt citronvatten med färsk ingefära och honung 

Är mätt som en plätt, hoppas på att magen hinner smälta innan det bär av!

Om jag orkar - så blir det simning senare i eftermiddag med systern min. Kan ju vara skön avkoppling! Så mjukas musklerna upp lite med.

We'll see, we'll see...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0