UTMANINGEN!



DET HÄR ÄR 6-VECKORS UTMANINGEN!
Någon som hakar på?!

Kom på att den måste dra igång imorgon, för då är det exakt 6 veckor kvar till julafton! Man kan lägga upp det hur man vill.

36 timmar träning är det som gäller! 6 timmar varje vecka!
(intensiv träning, powerwalks, cykelturer, gymmet = RÖRELSE!)

Vecko-räkningen kommer bli lite udda nu när utmaningen börjar på en fredag. Men det är skit samma! Vi har ju lärt oss att räkna och tänka i skolan, så det ska nog inte vara några problem!

66 minuter plankan, 666 situps, 666 armhävningar, 666 knäböj skall göras under veckorna.

Det låter mycket - men om man kör plankan 1 min 35 sek varje dag, 16 situps, 16 armhävningar, 16 knäböj varje dag så har vi fixat det här!

OCH TÄNK MED KALORIER SOM FÖRSVINNER! Och hur muskler kommer byggas!

För varje dag som går - så kommer de där armhävningarna och plankan bli lättare och lättare.

Sen har vi ju ett MEN med i hela bilden,
för att detta ska ge resultat så är kraven:

- Äta rejäl frukost varje dag
- Inget godis innan julafton
- Sova 8 timmar/natt


TRÄNA - ÄTA - SOVA
3 saker att hålla koll på, så kan inte detta gå annat än BRA!

(jag har valt godis just för att detta är min svaghet, välj du läsk eller alkohol eller något annat om du vill!)

SISTA RYCKET FÖR DETTA ÅRET!

ÄR NI MED MIG???


(Tack till Sanna som kom med massa bra förslag!)


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag är gärna med! :)

2010-11-12 @ 01:38:43
URL: http://thewayup.blogg.se/
Postat av: BENITA

jag kommer snart dra min egna lilla grej ;) men jag önskar dej lycka till! KRAM

Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Spännande utmaning, dock ska jag fullfölja den 6 veckors utmaningen jag missade när jag blev opererad annars hade jag gärna hängt på :)



Trevlig blogg och hoppas du får en trevlig fredag!

2010-11-12 @ 11:51:00
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Elin

Jag är på!! :) Men är kanske bara på att göra alla grejer, för jag vet inte riktigt vad jag ska utesluta för just nu äter jag inte mycket av något eller har någon last :)

2010-11-12 @ 13:45:10
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Elin

Jag gjorde också min egna lilla grej för mig själv. Men det var din utmaning som inspirerade! :) Lycka till nu :)

2010-11-13 @ 12:11:48
URL: http://myfight.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0