utmaning!

4 TV-program jag ser på:

1. Biggest Looser 
2. Idol 2010
3. -
4. -

Ser faktiskt inte mer på tv... Brukar bli en del mysiga filmer istället!

4 saker jag gjort idag:

1. Sovit ut
2. Varit hos naprapat
3. Betalt räkningar
4. Börjat läsa en bok

4 saker jag längtar efter:

1. Bli bra i ryggen och benet
2. Komma igång rejält med träningen igen
3. December, så otroligt mysig månad där massa saker händer!
4. Gran Canaria i Januari

4 saker på önskelistan:

1. Nytt Military Fitnesskort
2. Vinna någon tävling, för det gör jag aldrig annars!
3. Ha en myskväll med mina tjejer snart
4. Bad & Sol kort på Nautilus

4 personer jag utmanar:
Jenny
MinKampMotVågen
MissViktig
Emma

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0