välkomnar min träningsvärk.

Jag har så löjligt mycket träningsvärk idag , vet inte om jag ska skratta eller gråta. Axlar, biceps, framsida lår, utsida lår och vader.

Framsida lår är värst, kan knappt gå ner eller upp för trappan i huset. Att sätta mig ner på toaletten eller på en stol är hemskt. Om någon hade sett mig hade personen förmodligen skrattat gott åt mig.

Är träning ikväll igen, "extremt tufft" pass enligt tränaren.
Han sa igår "den som inte kräks efterråt imorgon är väldigt tuff". 
Funderar på om jag ska gå ändå, man kanske kan träna bort träningsvärken. Gillar ju utmaningar.
Men tror inte det blir så... Får nog vara lite realistisk och inte köra på fullt ut efter 2 veckors vila.
Försökte springa stillaståendes och benen värkte överallt. Försökte göra ett knäböj - kom inte ens halvvägs.

Förkylningen har blivit lite sämre, så jag får nog köra på vila idag.

På söndag är det ett extrapass insatt. Och då är det 2 timmar Military Fitness som gäller.
Bättre att jag sparar mig tills dess med hårdträningen!

Frukost idag:
2 ägg
Smoothie
Varmt citronvatten med ingefära med honung

Nu ska jag vara duktig och köra igång med städning!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0