dålig uppdatering.

Förlåt för dålig uppdatering!
Har haft annat att göra, och inte riktigt orkat sitta vid datorn faktiskt för att vara ärlig. Igår var det mestadels jobb, sedan myskväll hemma med film och godis.

Har för övrigt sovit ut rejält idag, i nästan 12 timmar.
Hade dock klockan på min sida eftersom vi ställer bak den en timme idag ;)
Så vaknade ändå inte så farligt sent!

Har berättat tidigare om min förkylningssymptom, men att det inte riktigt brytit ut helt. Idag har det brytit ut känns det som.
Ont i halsen, hes, snörvlig, ont i huvudet.

Försöker bota mig rejält med varmt citronvatten med ingefära och honung.
Börjar idag med någon tablett-kur som ska hjälpa mot förkylning.
So here we go, får se om det hjälper!

På träningssidan står det väldigt stilla just nu. Tyvärr.
Pågrund av smärtan i armen (som nästan är borta nu), smärtan i benet (som också försvunnit) och förkylning som bröt ut idag hindrar mina träningsplaner för dagen.

Imorgon är det naprapat-besök som gäller igen.
Vet dock inte om det kan göra förkylningen ännu värre? Har hört att man inte ska gå på massage och sånt om man är förkyld, för det sätter igång kroppen och bacillerna sprids ännu mer i kroppen.

Vet ni någonting om det?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Min mormor som var massör sa alltid att man skulle undvika massage när man var förkyld/sjuk. Men jag har inget bevis på någon som testat som det gått illa för haha

2010-10-31 @ 13:37:30
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0