dålig uppdatering.

Förlåt för dålig uppdatering under gårdagen och dagen!
Händer massa saker denna helgen.

Igår var det jobb på schemat, och sedan var det myskväll med 2 kompisar. Matlagning, idol, massa snack mm.
Kom hem 01.40 inatt (!) Tiden gick galet fort. Och jag som skulle upp tidigt idag.

Idag har jag varit på jobbet. Har fixat kollegans utväxt. Och hon gjorde några ytterligare ljusa slingor under min lugg. Mycket nöjd! Har hunnit inom en sväng på stan, och hunnit shoppa upp 600 kr.
3 st ringar, täckstift och läppstift.
Mitt efterlängtade läppstift som jag trånat efter i 3-4 veckor är äntligen mitt!
Ring har jag letat länge efter, och just idag hittade jag 3 STYCKEN?! Älskade alla, så det fick bli alla.
Fast jag egentligen inte skulle shoppa. Så slutade det, men jag är jättenöjd med mina köp iaf!
Kanske blir utgång ikväll, annars hemmamys! Läppstiftet och ringarna ska användas i alla fall!

Har hunnit äta hemmalagad nyponsoppa med vaniljglass, systern hade varit ute och plockat nypon!
Har fått i mig både frukost, lunch och en till lunch på pastavagnen.
Jag äter som en galning när jag har mina vilodagar? Fast det behövs ju det med!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0