. . . . .

Har vaknat upp och jag är inte alls på humör. Känner mig deppig & lättfrustrerad.
Och inte på tala om hur jag har sovit, har haft så himla ont i skadan.
Jag har vaknat så fort jag har försökt att röra på mig i sömnen.
Så fort det händer så vaknar jag direkt av smärtan, 
för jag kan helt omöjligt vända på mig.

Känner att jag behöver pepp. Från någonting. Men vet inte riktigt vad.
Just nu känner jag mig lite halvt uppgiven.
Den positiva optimistiska personen inom mig är som bortblåst.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Man har dåliga dagar ibland.

Hoppas du kommer på något som gör att du blir på bättre humör igen!



Jag tycker att du är superbra iallafall! :)

2010-10-15 @ 11:18:09

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0