fin dag.

It's been a long day, och jag har inte hunnit uppdatera någonting.
Har mest stått jobb på schemat idag, eller bara jobb rättare sagt.
Slutade lite tidigare ikväll, skulle jobba till 20 men gick hem vid 18!
Det var rätt gott faktiskt!
Ingenting emot mig den här dagen.
Och ingen träning har stått på schemat idag, bara powerwalk till jobbet!
Har fått mig en extra-tur, skulle egentligen blivit hämtad på jobbet.
Men eftersom jag slutade tidigare, fick jag mig en promenad hem också.
Så istället för 3 km så blev det 6 km idag!
Superfint väder idag med, så rätt härligt! Fast jag egentligen inte ville gå de där 3 km hem...

Jag har sån jäkla träningsvärk i rumpan, så jag håller på att dö!
Så promenaden kändes!!
Kanske därför jag inte känt mig lika fit for fight idag.
Nu är det gjort i alla fall! Ny dag, och nya tag imorgon!

Frukost:
Smoothie (frysta mangobitar, 1 banan, naturell lättyoghurt och färskpressad äppeljuice)
1 macka (gott & gräddat) med 1 stekt ägg på

Lunch:
Fullkornsris
Kycklinggryta
Vatten

Mellanmål:
Yoggi Yalla
Vatten

Kvällsmat:
Pastasoppa med räkor
Créme fraighe
Lättmjölk

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0