Fin eftermiddag.

Lördag. Dagen har gått så otroligt fort.
Ioförsig har det blivit en kort dag.
Vaknade först 9.30 och var rätt pigg, men tänkte att jag skulle sova lite till.
Det där LITE TILL blev 13.30 (!)
Jag har verkligen fått min sömn. Även om jag kom hem 02.30 inatt.
Gårdagen var trevlig i slutändan! Och jag är rätt glad att jag åkte till festen,
fast att det blev lugnt med drickandet för min del. Men det är alltid trevligt att träffa folk!

I alla fall, så ringde min killkompis och väckte mig halv 2. Han tyckte det var dags att släpa ut mig på golfbanan.
Jag spelade inte - utan var mer med som sällskap, haha.
Har gått runt på golfbanan i 3 timmar, så har nog fått min motion och luft för idag!







"Frukost" (13.45):
En skål med blåbärssoppa och keso
1 macka (gott & gräddat) med leverpastej och gurka
Apelsin/Jordgubbsjuice (Brämhults)

Efter golfen (17.30):
1 energibar
Lättmjölk

Detta är vad jag hunnit äta hittills idag. Systern min håller på att laga kvällsmat därnere.
När jag tjuvkikade verkade det som det skulle bli ugnsgrillad kyckling med ugnsgrillade rotfrukter.
MUMS! Min mage kurrar ihjäl sig efter hunger.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0