fullspäckad dag!

Frukost:
1 fullkornsbröd (2 halvor) med leverpastej och gurka
1 ägg
Varmt citronvatten med ingefära och honung

Ska alldeles strax cykla hemåt mot en kompis, det blir nog att vi bakar något gott till fika!
Kl 16.15 ska jag vidare mot naprapaten (............)
Hade tur och fick en tid samma dag, han är helt fullbokad annars. Men just idag hade han fått återbud.
Kanske någon mening med det?
Jag hade förväntat mig att få en tid om en månad.
Men icke sa nicke, nu drar nerverna igång lite tidigare!

Efter naprapaten hoppas jag på att jag kan cykla hem igen utan några problem.
Annars kommer jag inte långt, haha.

När jag kommit hem, så blir det iväg och ha myskväll med 3 goa tjejer!

Min lediga dag blev helt plötsligt väldigt fullspäckad. Men det gillar vi!
Blir inte så mycket uppdatering här på bloggen, men nu vet ni varför!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0