ge mig tips!

Usch. Jag vill inte vara såhär negativ.
Armen gör ont. Halsen gör ont.
Och jag vill inte mer.

Jag vill gå bak 2 veckor i tiden då jag kände mig på topp.
Gick runt och log.
Kände mig bra både inuti och utvändigt.

Denna viloveckan har fått mig att äta dåliga saker.
Jag går runt och är hungrig hela tiden.
Jag äter i princip dubbelt så mycket. Och även dubbelt så dåligt.

Jag vill bli frisk och kry.
Leva livet på mitt egna sätt, utan att något stoppar mig.

Tänker inte skriva ner vad jag ätit idag, men ingen bra matdag.
Hunnit äta frukost, mellanmål och kvällsmat.
Och en del godisbitar där emellan.
Känner mig som ett svullo.

Men man ska väl inte ha flyt hela vägen igenom, right?
Och jag måste säga att jag är svag, när det kommer motgångar.
Det är nu jag brukar ge upp.

Hur ni brukar göra för att stå upp emot motgångar?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0