home.

Min mage mår inte bra. Inte mitt samvete heller.
Känns som jag ätit mig gigantisk.

Göteborgsresan var i alla fall galet rolig!
Med en kollega som har full fart och är en riktig tidsoptimist, och hur härlig som helst så kunde nog inte resan bli speciellt mycket roligare!
Mycket skratt påvägen!
Visningen var intressant! Fick inte riktigt lika mycket inspiration som jag ville, men alltid kul att titta på ändå!

Maten orkar jag inte skriva upp. Men kan säga att det började vid fikan,
med supergod äppelpaj och vaniljglass.
Det ångrar jag inte en sekund.
Men sedan, har jag hunnit få i mig skagen-baguette (vitt bröd) som de bjöd på, och ett glas rosévin.
Även 4 godisbitar, PLUS choklad.

Kanske inte superfarligt egentligen, men fasen. Jag har småätit sånt här nästan en vecka nu.
Det är okej ibland. Men nu får jag ångest över det.

Kan ha en bidragande orsak att jag inte får träna heller.
Som gör att mitt psyke inte tänker riktigt som det ska. Vilodagarna gör att jag äter sjukt dåliga grejer.
Men så får det vara. Måste bli bättre, så jag kan fortsätta träna på sen!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0