jag äter som om jag aldrig blir mätt?

Är det mina hormoner som är ur spel?
Jag äter, och äter, och äter.
Har liksom inte funnits något stopp på mig idag.

Frukost (7.30):
Mannagrynsgröt med lättmjölk
Varmt citronvatten med ingefära och honung
1 äppel

Lunch (11.30):
Ris
Köttgryta
Grönsaker
Vatten

Lunch (13.30):
Thaimat (inte en hel portion, utan en liten)

Mellanmål (15.30):
Te med honung
En bit banan-sockerkaka med chokladbitar i (kryddad)

Kvällsmat (18.00):
Thaimat 

Kvällsfika (22.00):
African Rooibos te med honung

Som ni ser, två luncher idag (!)
När man räknar ihop måltiderna är det 6 stycken, som man egentligen ska äta.
Men herregud, det känns som jag fullkomligen vräkt i mig mat idag.
Thai-maten var supergod i alla fall! Och vilka stora portioner man får på take-away!
Har halva maten kvar, och då har jag ändå redan ätit två gånger idag.

Nu skriker sängen efter mig!
Imorgon blir det hemmafika med två vänner. Blir nog att vi bakar mumsig äppelpaj!
Sedan bär det av mot Göteborg, för frisörvisning på kvällen!
Uppdatering om vinterns trender.
Kanske delar med mig utav några om ni har tur!
Godnatt, godnatt!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0