lååång dag!

Nu är jag äntligen hemma! Dagen har varit fullspäckad, och jag har inte varit hemma överhuvudtaget.
Klockan 8 gick bilen upp mot Jönköping, för Elmia Garden. Var roligt att gå runt och titta på allt som fanns! Blev liksom aldrig tråkigt. Även kul att se floristerna som tävlade.
Vi var lite tidsoptimistiska och kom hem 20 minuter innan mötet på Skatteverket började, så det var bara att springa in på toan och ut i bilen igen. Vi hann i alla fall!
Har suttit där på informationsmöte 18.00-21.30. En hel del intressanta folk där! Och man lärde sig mycket nytt, och fräschade upp minnet och fick mer förståelse angående vissa saker.
Nu är jag nyduschad och ska alldeles strax släcka lampan. Tänkte först läsa alla era inlägg, vilka är 29 stycken.. Lär ta ett tag att läsa igenom!

Matmässigt sätt har det inte varit så bra dag.

Frukost:
Naturell lättyoghurt med 1 tärnat äpple, 1 tärnat päron och några russin.
Lättmjölk

Lunch:
Biffstek med lök och kokt potatis (+ sallad)
Vatten
Te med en sockerbit (fanns ingen honung..)

Fika:
Vit fralla (fanns inte mörk fralla), med ost, sallad och någon konstig marmelad (inte speciellt god...)
Vatten

Emellanåt har jag ätit godis som man fick från olika montrar på mässan, smakade även ekologiska naturchips och förkylningshonung! Man gick alltså och små-åt HELA tiden i princip.
Fått i mig en Festis (apelsin-smak) på bilresan hem.

Kvällsfika (på mötet):
Fralla med ost och paprika (halvfullkorn typ..)
Te med 1 sockerbit (ingen honung här heller)

Kvällsfika nr 2 (hemma från mötet):
1 äppel
1 mugg varm choklad (oboy)

Får försöka bortse från denna dagens "mat". Dagen började ju någorlunda bra i alla fall.
Dagen har varit mycket lärorik och trevlig!
Och skadan är mycket bättre efter en vilodag från träningen! Har ju ändå rört på mig en del på mässan!

Hoppas på att kunna träna imorgon igen!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0