lördag.

Dagen har bjudit på sovmorgon, frukost, jobb, lunch, fika och powerwalk.
Älskar höstvädret, dock inte när det blåser så himla mycket!
Mysigt när man är inomhus. Men fasen inte när man ska ut i vädret.

Frukost:
Smoothie
1 ägg
Vinddruvor

Lunch:
Ris
Flygande Jakob
Vatten

Fika:
2 skivor nybakat bröd med skinka
Te - African Rooibos
Ca 10 godisbitar (...)

Har precis varit ute på min powerwalk-runda på 6,4 km. Testat mina nya joggingskor, som sitter som en smäck!
Spurtade upp för alla uppförsbackar jag stötte på, sägs att korta sträckor sprint där man ger 110% ska vara himla bra träning för rumpan!
Överhuvudtaget så bygger man muskler - man chockar kroppen med spurten och utvecklas på ett annat sätt än långdistans! Dessutom bra för konditionen.

Har även fått min vardagliga cykeltur på 6 km till och hem från jobbet.

Troligtvis kan några fler godisbitar slinka ner i magen ikväll, så det var en av anledningarna till att jag körde lite hårdare på rundan!

Har för övrigt sjukt ont i vänster vad, och höger arm. Ingen träningsvärk, utan mer "överansträngnings-smärta". DET GILLAR JAG INTE.
Hoppas på att det går över snart.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0