lördagsmys.

Godkväll gott folk!
Blev ingen utgång, fast humöret lutade åt det hållet. Som det kan gå.
Istället blev det en hemmakväll med mamma och pappa, mysigt det med.

Denna helgen är jag en riktig gottegris, men det får man vara ibland med.
Försöker intala mig själv det, men får ändå dåligt samvete och känner mig svullen. Inbillning troligtvis.

Vi beställde pizza ikväll (vilket inte händer ofta i vår familj), och det var sjukt gott med kebabpizza med vitlökssås! Drack lättmjölk till.
Vi kollade på film efterråt, P.S. I love you. Tårarna har runnit i stora floder, 
jag och mamma satt uppradade med godisskålen emellan oss.

Från en annan synvinkel - om jag hade fått utekväll,
så hade förmodligen alkoholen satt sig värre än godiset!

Men dessa kalorierna svettas vi bort i veckan på nolltid!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Det där låter som en perfekt hemmakväll :)

2010-10-10 @ 08:45:34
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0