make the pain go away..

uwh, smärtan i min arm är tillbaka.
vi tränade 2 och 2 på träningen igår, vi skulle "boxas" löst mot varandra.
men oturligt nog råkade tjejen jag körde med boxa mig rakt på höger arm,
precis på rätt punkt.
så himla typiskt när det nästan hade gått över helt.
och efter detta - så har det blivit värre igen.
nu när jag ligger ner i sängen och skriver på datorn, så knäcks det till inne i armen, i muskeln på något konstigt vis.
GÖR GALET ONT.

För övrigt ska jag borsta tänderna, byta om och krypa ner i sängen för att sova.
Imorgon blir det gymmet kl 11. Får hoppa över armträning imorgon.
Får bli kondition, ben, rygg och massa mage!
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0