min söndag.

Vilken härlig söndag!
Helt perfekt höstväder, och även om sovmorgonen var lång så har jag hunnit med massvis med grejer!

Frukost:
Smoothie
1 ägg

Mellanmål:
Osötat fullkornsbröd (rågform), med ost, skinka, keso, örtaromat, cocktailtomat.
Färskpressad äppeljuice



Innan träning:
½ energibar

Kvällsmat:
Potatismos
Lingon
Köttbullar (hemmalagade)
Morot
Blomkål
Lättmjölk

Som sagt har jag hunnit med lite träning idag med!
Först en powerwalk i det underbara vädret, blev 6,5 km!
Och ikväll var det Skivstång/Kondition 75 minuter på Friskis.

Det känns att jag haft två vilodagar, och det behövdes! Känner mig lite piggare i kroppen nu!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Du är duktig! Och dina mackor där såg ruskigt goda ut :)



Bor du hemma och äter vad som lagas eller fixar du alltid din mat själv?

2010-10-11 @ 06:44:30
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0