nära till sammanbrott.

Jag är ett nervvrak ikväll.
Träningen var skitrolig, och dödsjobbig! Var helt slut.
Vi tränar i skogen, och de sista 15 minuterna cirkulerade det polisbilar fram och tillbaka med blåljus på vägarna som fanns där. Jag blir så himla nervös och får en illamående känsla i magen när jag ser polisbilar, och speciellt i blåljus!! Vi sprang ut mot vägen i slutet, och polisbilen körde förbi oss, och stannar längst fram i ledet.
De var på jakt efter 2 män, i luvtröjor. Frågade om vi sett till några. Och bad oss ringa direkt om vi såg något.
Snacka om att jag fick en klump i magen. Och helt kolsvart var det.
Som tur var hade jag bilen ikväll, vilket jag aldrig brukar ha. Brukar alltid cykla för att det är så nära (1,5 km), men tycker det är läskigt och mörkt när vi är klara med träningen så lyckades fjäska till mig bilen.
Och detta gjorde mig ju inte direkt mindre rädd. Var för fasen skräckslagen hela bilfärden hem, haha.
På vägen hann jag bli stoppad av polisen, för att bli frågad igen om jag sett något. Sedan såg jag 5-6 polisbilar med blåljus påvägen hem.
Nu några timmar senare har de kört omkring med helikopter över berget i 1 timme.
Jag tvingade pappa att hämta mamma på jobbet, då hon antagligen är lika rädd för mig för såna saker, men ändå cyklar ute sent.
Han blev också stoppad när han skulle köra igenom. De är alltså fortfarande kvar på det lilla området vid skogen.
De måste ju veta att männen är där inne, eller?
Jag har inte nerver för sånt här i alla fall, usch och fy.

På tal om annat, så såg min kvällsmat ut såhär idag:
Fullkornsris
Flygande Jakob (sista sen helgen)
Gurka
Tomat

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0