nu är det vila.

Då sitter jag här igen. Och ja, jag körde faktiskt på med Military Fitness ikväll trots allt.
Envis som man är.
Om ni inte visste att jag var det, så vet ni det nu!
När jag har gett mig fan på att göra något - då måste jag göra det också.
Det var jobbigt pass, styrka igenom allt. Varav 100 armhävningar (kanske inte så bra för armen...) , tränade bort en del av smärtan i alla fall. Får väl se om det kommer tillbaka ännu mer igen!
Både när det gäller armen och benet.
Träningen var jäkligt rolig idag i alla fall, och jag är glad att jag gick dit! Sen får jag ta smällen imorgon.

Nu blir det i alla fall 2 stycken vilodagar. Och igår hade jag vilodag med.

Min tränare tyckte jag skulle överväga att ta 1 hel veckas vila.
DETTA HAR JAG VÄLDIGT SVÅRT ATT TA IN.
Jag vill ju träääna?!
Hm, får överväga saken. Han har ju inte helt fel i det han säger. Han kan ju det där.
Kanske åtminstonde kan köra lite lugnare i nästa veckas träningsprogram.

Fika idag:
1 macka (Gott & Gräddat) med sallad, kokt skinka (kryddad), ost, gurka och paprika.
½ energibar
En kopp te med honung

Kvällsmat:
Ugnsstekta rotfrukter (palsternacka, morötter), kokt blomkål, 1 ägg. Lättmjölk.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0