off we go.

Jag är vaken! Klockan ringde 7.30 som planerat, det tog emot att gå upp så tidigt.
Även om jag la mig i tid igår, så tog det över 2 timmar innan jag kunde somna.
Och jag har sovit sjukt dåligt.
Legat och vridit och vänt på mig. Haft ont i både skadan och armen.
Armsmärtan kom tillbaka när jag stod med en kund igår. Jättekul att det sitter i högerarmen med.
Sökt på internet, och det som jag hittar så tyder allt på att det är muskelinflammation.
Jag vill inte ha detta. Funderar på att ringa till vårdcentralen, så de får ta en titt på armen.
Har gått 2 veckor nu. Så någonting är det.

Om en halvtimme tänkte jag cykla till gymmet. Borde egentligen inte träna, men får typ sitta på spinningcykeln hela tiden... Humöret och kroppen är inte riktigt på samma nivå just nu känner jag.
Jag vill träna hårt. Men kroppen håller nog inte med mig för tillfället..
Får försöka att ta hänsyn till detta.

Frukost har jag fått i mig:
Mannagrynsgröt med lättmjölk
1 äppel
Varmt citronvatten med ingefära och honung


Kommentarer
Postat av: Alice

vilken fin blogg du har! gillar den skarpt :)

2010-10-20 @ 13:23:20
URL: http://liddell.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0