Paket i brevlådan!

Ikväll väntade det ett paket på mig på köksbordet.
Och gissa vad det var för något?
Nya träningskläder! De jag fick som premie från iForm. Kläderna är från Newline, omtyckt märke!







Äntligen ett par nya tights!!

Har ont i armen ikväll, hade det för några dagar sen med. Antagligen överansträngning. 
Smärtan kom tillbaka efter den tuffa måndagsträningen, och idag har den liksom knäckts till ganska många gånger. Så har smärtan kommit tillbaka.
Så fort jag försöker lyfta armen tar det stopp, så låser det sig. Eller knäcks totalt.
Obehagligt som tusan! Vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bättre?

Kommentarer
Postat av: emsut.

Snygga kläder! Sådana där byxor ska jag också skaffa mig :)

2010-10-07 @ 08:38:45
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0