somna tidigt.

Ikväll har faktiskt varit en bra dag!
Ska lägga mig tidigare ikväll. Ska upp vid halv 8 imorgon var det tänkt.
Det blir gymmet imorgon vid 10. Kanske lite tidigare om jag hinner.
Ska vara på salongen vid halv 12, cykla direkt dit. Fixa håret på A.
Och även få lite finputsning på mitt egna. Som redan hunnit bli lite för långt!
Efter det blir det kunder på eftermiddagen.
Sedan blir det tjejmys på kvällen med 2 vänner.
Så inte så mycket uppdatering imorgon!

Ska gå ner och fixa morgondagens lunch nu.
Sen ropar sängen på mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: tack för din fina kommentar :)

2010-10-19 @ 22:31:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0