söndagskvällen!

Hemma igen! Nerkrupen under duntäcket, mys.
Träningen gick suuuuper! Herregud vad skönt att röra på sig! Även om jag inte direkt längtade efter träning,
så insåg jag under tiden hur mycket jag saknat att känna den där känslan de senaste dagarna!
Jag blir så himla glad under tiden jag tränar!
När jag kom hem, ställde jag mig och fixade Tacos, samtidigt sjungandes och dansandes till dansbandsmusik, haha!

Tortillabröd
Vitlökssås (egengjord)
Tacoköttfärs
Majs
Tomat
Gurka
Paprika
Ost


Åt 2 stycken tortillas. Himla gott, det satt fint efter träningen!
Drack lättdryck till.

Ska nog sätta på en mysig film nu, och sen somna gott.
Måste fixa nytt träningsprogram för nästa vecka också! Ny vecka, nya tag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0