söndagsmys.

Tittade precis klart på en film, How to Deal.
Mysig film med Mandy Moore.
Typisk tjejfilm såklart, and I love it!

Har varit duktig och kört den där tablettkuren idag, 1 tablett varannan timme.
Herregud, gäller att hålla koll på klockan!
Tur att mamma har koll på mig.
Jag är hopplös när det gäller sånt!

Till kvällsmat ikväll blev det god kycklingpaj och sallad. Drack lättmjölk till.
Blev även efterrätt, varma frukter i ugn med riven choklad.
Tog en liten kula vaniljglass till detta.

Det har varit sån där efterrättsdag idag av någon anledning!
Sådana dagar får man också ha ibland!

Har dock inte blivit mycket rörelse på kroppen idag. Bara kurerat mig för fullt, så jag förhoppningsvis skall kunna gå till naprapaten imorgon.

Sammanfattningsvis har det varit en väääldigt lugn mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska hålla tummarna för att det inte blir värre utan bara bättre för dig! :)



Tyvärr har jag inte gjort designen själv, men tack i alla fall! Älskar lila.

2010-10-31 @ 23:23:11
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: emsut.



Jag älskar tjej-filmer!

:D

2010-11-01 @ 08:41:51
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0