tiden försvinner.

Oj, vilken lång dag det blev!
Blev himla bråttom efter träningen, lilla tidsoptimisten var i farten.
Jag trodde jag kunde ta det lugnt. Men så blev det icke.
Blev gymmet 1 timme (exkl. stretching)
Cyklade som en idiot hem från Friskis, slängde i mig mat, och fixade mig snabbt.
Sen gick jag så fort jag kunde mot salongen, powerwalk x10.
Blev 3 km som vanligt dit.
Sedan jobbade jag, och stressade. Blev direkt hämtad på jobbet och vi drog iväg mot min mosters 55-års kalas.
Har ätit mycket gott ikväll, och såklart var det inte helt nyttigt rakt igenom.

Lunch:
Nudelsallad
1 morotsfralla (hembakad) med smör och ost

Kvällsmat:
Taco-kycklingpaj (SJUKT GOD!)
½ hembakad fralla med smör och ost
Sallad, gurka, tomat
2 st alkoholfria cider (33 cl)

Kvällsfika:
Liten bit tårta (nöt/mandelbotten)
1 kardemummabulle
1 russinkaka
1 kola/knäck/choklad kaka
Vatten

Mycket gott! Några saker mindre onyttiga, men det känns bra ändå.
Jag tror på mottot "lite utav allt, i en lagom mängd".
Speciellt när man tränar mycket,
så är det även viktigt att få i sig lite socker och fett.
Men som sagt - inte varje dag. Utan i en begränsad mängd.

Ska krypa till sömns nu.
Imorgon blir det inte så mycket uppdatering heller.
Kommer tillbringa min dag på Gekås i Ullared!
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0