tipspromenad.

Dagens frukost:
Havregrynsgröt (havre & quinoa) med 1 skivad banan, 1 litet äpple (tärnade bitar) och några russin.
Varmt citronvatten med ingefära

Jag och pappa gick runt och satte upp tipspromenaden, sträckan ligger på 5 km.
Fick en rejäl powerwalk! Med några sprint-sträckor i.
Jag satte upp lapparna - pappa fortsatte gå - jag sprang ikapp.
Blev 13 sträckor. Ca 30-100 meter långa.
Riktigt gott var det, och benen sprang nästan av sig själva idag! Hur härligt som helst när det är så!

Efterråt fick vi vänta ca 2 timmar på att alla skulle gå tipsrundan, var nog över 100 personer idag.
Till slut stod jag och frös, fast att jag hade övermycket kläder på mig.
Jag hann äta mellanmål: Macka (gott & gräddat) med senap, sallad, skinka, gurka och paprika. Varm saft till, och muggen värmde upp händerna lite för stunden! 
Kom hem för en halvtimme sen, och mina tår är fortfarande som isbitar.
Men de tinar väl upp så småningom! =)

18.00 väntar träning på Friskis & Svettis, idag blir det skivstång/kondition 75 minuter!
Ska sitta i bastun och gotta mig efterråt!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0