träningsprogram!

Nytt träningsprogram för kommande vecka!



Kommer fortfarande köra mycket träning. Hoppas på att armen och vaden släpper, och inte blir värre.
Jag hoppas även att skadan håller sig borta, för nu har den faktiskt nästan försvunnit igen.
Så nu vågar jag absolut inte att sluta träna ;)
Så ni kommer förhoppningsvis få se på massa träning framöver också!

Förra veckans program är avklarat:



Det enda passet jag har missat, var fredagens powerwalk - pågrund av att joggingskorna var dygnsura efter hinderbanan i torsdags. Och mina nya joggingskor inhandlades inte förrän på lördagen!
Men tog igen den powerwalken idag vid tipspromenaden, fick mig en rejäl tur på både powerwalk och sprintsträcka!
Är nöjd med min insats!


Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: Åh du har reflekterat över veckorna på min blogg. Grejen är att det är "mina" veckor sen jag började min resa.



Krams


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0