underbar eftermiddag!

Förlåt om jag tjatar. men jag älskar älskar älskar detta vädret!
Hela min kropp, och min själ mår som den borde må hela året runt!
Känner mig full av liv.
Finns inte mycket som kan stoppa mig nu.

Var ute och gick powerwalk innan, hade tänkt att gå den vanliga rundan på 6,4 km. Men eftersom det var så underbart, så fick det bli 8,4 km istället!
Fick himla bråttom när jag kom hem dock, för då var det dags att sticka iväg och picknicka.

Skulle ju egentligen fikat på stan, men jag ringde min kompis. Gjorde varm choklad, och körde iväg med bilen och hämtade upp henne i stan. Hon köpte 1 sockerbulle och 1 chokladmuffins var till oss. Vi körde upp till Galgberget (skog), satte oss på en picknickfilt vid utsikten (man ser hela halmstad) och åt gott medans solen stekte.
Hur mysigt är inte det?!
Vi satt och pratade massa, sen försvann solen helt plötsligt. Vi kollade på klockan och fick en himla fart på oss, vi hade suttit där i 3 timmar och klockan var 17. Herregud vad tiden går fort!

Har kommit hem, slängt i mig ½ energibar och ½ mugg nyponsoppa.
Ska iväg på träning om en timme, så det gäller att förbereda sig!
Den där sockerbullen och chokladmuffinsen satt ju fint, kommer väl spy upp den på träningen sen ;) haha.

Men kunde i alla fall äta dem utan att få ångest eller dåligt samvete! Kände att det inte gör så mycket, eftersom jag är så bra igång med träningen nu!
De sätter sig inte hur lätt som helst på kroppen nu. Förhoppningsvis är min förbränning igång!
Det enda negativa är ju att det kanske inte är så bra uppladdning för hårdträning ikväll!
Men hoppas de hinner smälta undan i magen tills dess!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så himla grym med din träning så det är inte klokt! Jag önskar att jag hade råd med ett träningskort så jag kunde köra hårt på pass jag med! Men tills dess får jag nöja mig med hemmaträning och promenader.



Sv ja det ska bli intressant att se om det gör någon skillnad!

2010-10-11 @ 18:09:17
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0