underlägsen.

Tråkiga nyheter.
Jag får inte träna på en vecka.
I alla fall inte så att jag anstränger armen.
Fick tyvärr ingen tid hos läkare, j*kla receptionist rent ut sagt. Otrevlig typ.
Idiotförklarade mig i princip för att jag ville komma på undersökning.
Konstigt om jag haft smärtor i armmusklen i 3 veckor nu?
Trodde det var 2 veckor, och lika illa hade det varit.  
Men när jag kollade i kalendern, så är det faktiskt 3 veckor sen vi körde militärhinderbanan.
3 veckor - men ändå ska jag vänta ut det 1 vecka till.
Kokar fortfarande lite av ilska när jag tänker på hennes överlägsna tonläge.

Köpte i alla fall en annan muskelkräm på Apoteket. Eller en gelspray rättare sagt.
För behandling av smärta vid muskel- och ledskador.
Lite mer antiflammatoriskt än ormsalvan jag kört med.
Hoppas det hjälper!
För jag vill träna, och detta förstör hela mitt träningsschema!
Ingen spinning imorgon inte.
Får försöka hitta på alternativ träning, vardaglig motion!

Om sprayen inte hjälpt efter 1 vecka, så ska man kontakta läkare.
Kan bli så illa att jag måste sjukskriva mig isåfall, eftersom armen är utsatt på jobbet.¨
Så jag bedjar och ber över att det inte är så illa som muskelinflammation!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0