vilodag, blä.

Dagens frukost:
Smoothie
1 ägg
Varmt citronvatten med ingefära

Håller på att försöka kurera mig mot förkylning, känner av snuvigheten och halsen när jag vaknat de senaste dagarna. Försöker skrämma bort bacillerna.
Min systers pojkvän har varit dunderförkyld de senaste 2 veckorna,
och även min syster har börjat känna av det.
Min kollega har blivit dunderförkyld hon med, bara på någon dag.
SÅ JAG ÄR I UTSATT LÄGE.
Kanske därför mitt humör är som det är? Om man nu vill hitta en anledning.
Ingenting är på topp just nu.

Hade tänkt träna Military Fitness ikväll, men inte blir det heller av. Jag vill så gärna, när jag är sån här.
Mitt hjärta vill träna så jag blir glad igen.
Men nej, kroppen håller inte med. Skadan är tillbaka igen.
Har skickat iväg sms till tränaren att jag inte kommer ikväll.
Det tog emot att skicka iväg, men fick i alla fall ett litet leende på läpparna när jag fick svar från honom,
"Det är ett mycket klokt beslut! Jag blir lite stolt faktiskt :)"

Han har tydligen förstått hur envis jag är.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0