ZzzzzzZzzzzzZzzz..........

Jag är uppe, ätit frukost och ska snart cykla iväg till Friskis.
Låg och snoozade alarmet i en timme, så sjuuukt trött.
Har ont i skadan idag, not good.
Med dessa två kombinationer - var jag VÄLDIGT nära på att skita i att gå upp och inte träna. Istället få min sömn.
Men icke sa nicke, tvingade mig upp till slut ändå. Fast att jag nästan bestämt mig för att strunta i träningen.
Men får ju jättedåligt samvete, om jag inte följer mitt träningsprogram.
Så jag får genomlida detta passet, och hoppas på att skadan försvinner (försvann ju faktiskt förra veckan)....
Let´s go and fight!

Frukost:
Naturell lättyoghurt med 1 skivad banan och några russin.
Lättmjölk.


Kommentarer
Postat av: emsut



Det finns bara en plastikkirurrg i Blekinge. Han har både privat och jobbar för landstinget. Har bara hört gott om honom. Så vi hoppas på det! :)



Blir ju både bröstlyft och bukplastik samtidigt. Så jag kommer vara rätt.. mör :) Men oj vad häftigt!

2010-10-05 @ 09:32:14
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0