07.00

Klockan ringde för fullt kl 07.00.
Var nära på att somna om.
Men i sista stunden tog jag kontroll över hjärnan på något vis, något jag inte brukar lyckas med i vanliga fall.
Uppe är jag i alla fall. Har fått i mig en rejäl frukost!
Uppladdning pågår för Core/Spinning 70 minuter som börjar kl 9.30

Frukost:
Havregrynsgröt (havre & quinoa) med 1 litet tärnat äpple (självplockat),
½ banan, russin och lättmjölk.
Varmt citronvatten med ingefära

Har fortfarande ont i skadan, men jag försöker köra på med mitt träningsprogram ändå.
Det är lite bättre sen igårkväll i alla fall. Så jag hoppas på att träningen gör det bättre, och inte sämre.
Återstår att se!


Kommentarer
Postat av: emsut



Ja, man måste ju kämpa! :)

Låter gott med havregrynsgröt!



Kram och kör lagom hårt på träningen idag! :P

2010-09-28 @ 08:33:16
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0