3 hours in the nature

Har precis varit ute i naturen i över 3 timmar med min underbara vän. Vi har fotograferat, och jag har ställt upp som modell, denna gången i långklänning!
Skogen var som en hinderbana - så blev nog lite träning samtidigt!
Kanske lägger upp några bilder senare om det intresserar er att se!
Var grymt hungrig när jag kom hemcyklandes, så fick bli en banan + 2 bitar mörk choklad och lite lättdryck.
Ska ut och äta på uteservering ikväll med familjen, för att fira att jag är legitimerad frisör! Så jag sparar hungern en liten stund till! =)
Hoppas ni har en lika fin dag som jag!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter mysigt med restaurangbesök! :)



Nu är jag klar med mitt tränings schema för veckan!

2010-09-06 @ 17:55:41
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0