depp -> mys

Som sagt så förändrades mitt humör på några sekunder. och jag fick ingen lust till att göra någonting. bara ligga i sängen framför datorn hela kvällen och deppa ihop.
men kvällen slutade med att jag följde med mamma, pappa, min syster och hennes kille till stan. Vi har nämligen "kulturnatt" här i Halmstad idag.
fick beslutångest om jag skulle hänga med eller inte - men tänkte att jag ska inte deppa ihop här hemma alltför mycket.
och självklart, när man börjat tänka lite positivt - vem går inte förbi , om inte mitt ex nya flickvän?! GREAT. inte för att jag bryr mig sådär jättemycket för jag har vant mig, men bryr mig gör jag ju definitivt lite ändå en sån här kväll när man redan är depp. Aa, ni fattar nog vad jag menar.. Löjligt av mig egentligen. Men sånt jag inte riktigt kan påverka, fast jag gärna hade velat kunna göra det. 
Men oavsett så ruskade jag av mig henne från tankarna. Och kunde koncentrera mig på musiken. Först ett band som var typ dans-country stuk på. Härligt sväng!
Sen gick vi vidare mot St Nikolai (halmstads största centrala kyrka), där var det Halmstads Brassband + Soloartisten Nina Widegren. Och herregud vad hela kroppen rös när hon sjöng!! Så otroligt vackert. Och man får en sån där bra känsla inombords, och stärker sig själv lite inombords på något sätt.
Hon sjöng - Gabriellas sång - If I thought you'd ever change your mind - Thank you for the music.

Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag

Jag är här
Och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nå'nstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv
 

Efter kyrkan, blev det Picasso-parken, där var det några eldslukare och magdansöser. Häftigt att se!
Och nu när jag är hemkommen, är jag rätt glad att jag följde med istället för att ligga ensam i ett helt hus hela kvällen. Nu ska jag alldeles strax sova!

Kvällsmat idag:
Potatis- och purjolök soppa
Vitlöksbröd
Lättmjölk


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0