duktig flicka.

Yes, spinningen är gjord. Och fyfasen vad svetten rann!! över hela kroppen!! Visste inte vart jag skulle ta vägen. Borde haft handduk med mig. Brukar inte ha det, men verkar som min kropp vill svettas mer än någonsin förr?!!
Men som sagt, vi gillar svett väldigt mycket!

Efter spinningen fick det bli en skön dusch och lite bastu. Himla gott!
Sen cyklade jag hemåt, i regnet som dragit igång rejält.
Var en dränkt råtta när jag kom hem. Fick mig en rejäl extra-dusch på vägen.

Har fått i mig mat , blev lasagne (innehållet vet jag inte riktigt. Vegetarisk tror jag den var, med aubergine iaf). Vatten fick det bli till.

Har också fått beställt två annonser till dagstidningen. Duktigt, duktigt!
Klockan är bara 15.50 och jag har redan uträttat mina saker! Vad ska man göra resten av dagen? =)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0