Fick en komplimang på jobbet.

Hade en kund idag som jag färgade håret på. En kund som jag stött på tidigare på salongen. Har även färgat henne i våras. Så idag när jag stod och höll på med håret,
så frågar hon plötsligt "du har gått ner i vikt va?"  
och jag svarar "nja, det vet jag inte. eller det beror på sen när då?"  (har ju gått ner något kilo, men inget man erkänner sådär för kunder direkt).
Så säger hon "ja, sen i våras någon gång. Du ser smalare ut, i ansiktet och så".

Frågan är ju nu om man har blivit smalare - eller om det är den nya frisyren som lurar? ;)
Pappa sa igår att jag såg nättare ut i ansiktet. Det blir mindre på något sätt.
Fast å andra sidan, om man ska gå tillbaka sen i våras har jag ju även tappat några kilon. Det är mer nu på sistonde det står rätt stilla.
Men alltid kul att få komplimanger, eller hur?! :)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0