ge mig mer träning!

Åh, jag är så entusiastisk! Jag ÄLSKAR känslan när man tränar!!
Vill bara fortsätta hela tiden! För att inte tala om känslan efterråt!
i love it, i love it, i love it!

Lunch:
Potatismos
4 fiskpinnar
Lingonsylt
Lättmjölk
Morot

Mellanmål:
Yoggi Yalla
1 energibar
Vatten

Kvällsmat:
Pastasoppa med räkor i
1 subs (bröd) med ost (17%)
Lättmjölk

Dagens Träning:
Powerwalk 6,4 km
Cyklat 6 km
Skivstång/Spinning 90 minuter

Jag är mycket stolt över mig denna dagen! Nu hänger jag med i träningsprogrammet igen!
Imorgon blir det lunch på stan med några tjejkompisar, sedan ska jag fixa och ordna lite grejer här hemma. Sedan blir det Ki Yoga på kvällen!


Kommentarer
Postat av: emsut.

Du är grym! :)

2010-09-23 @ 06:13:14
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0