Godmorgon - INTE godmiddag!

Godmorgon godmorgon!
Idag har jag fasen lyckats vakna. Klockan stod på 9.00 . Jag snoozade EN gång, till kl 9.02 (den ringer varannan minut...så ni kan ju tänka er hur morgontrött jag är när jag snoozar i 1½ timme..)
I alla fall så är jag sjukt trött, men jag kastade upp datorn i knäet och satte på den. Så nu kan jag inte somna om.
Eller jag kan, om jag blundar - Men det ska jag inte göra!!

Om 1 timme ska jag iväg, ska cykla ner mot Friskis & Svettis, och köpa ÅRSKORT!
Nu jävlar så kör vi så det ryker!

Ska ner och käka lite frulle nu!

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Åh vad gullig du är! Och ja, det har blivit fler dejter med den killen, vi har setts varje dag nu och ska även träffas ikväll igen :D



Hääärligt att du ska köpa ett årskort på Friskis & Svettis, hejaheja! :)

2010-09-03 @ 10:15:24
URL: http://missviktig.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heja dig! :D Årskort och uppstigning, you go!

2010-09-03 @ 23:32:23
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0