Godmorgon!

10 känns som en bra tid att vakna dagarna jag är ledig.
Men trodde faktiskt även idag att klockan var 12-13. Brukar inte vakna av mig själv såhär "tidigt".
Så det är positivt!
Har dock massa drömmar vid denna tiden, och vaknar mitt i. Så känner mig av någon anledning väldigt sliten när jag vaknar.
Försvinner förhoppningsvis när fått lite mat och energi i mig!

Idag ska jag gå runt och dela ut reklamblad i brevlådor. Blir massa frisk luft!
Sedan ikväll så blir det Military Fitness, då vi ska köra militärernas gamla hinderbana! SPÄNNANDE.
Jag kommer förmodligen vara heldöd efterråt. Men roligt ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv nej det känns inte bra. Ska se till att ringa vårdcentralen i morgon och se om jag kan lyckas få någon tid rätt snart. Kan ju fortfarande knappt prata haha. Jobbigt för en som babblar hela tiden ;)

2010-09-30 @ 11:21:10
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: emsut



Jag springer fem kilometer på löpbandet :)

2010-09-30 @ 11:53:34
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0