Hemkommen från stan!

Hallå allihopa!
Sitter och käkar blåbärsmuffins, gottigott gott! Har ätit nudlar (inte så nyttigt) precis, men hade ingenting annat i kylen och jag vill ha maten så snabbt som möjligt för jag höll på att dö av hunger.
Har jobbat några timmar idag, fick i mig en yoggi yalla emellanåt. Sen blev det en snabb vända på stan, och jag försöker hitta boots och skinnjacka med fårpälskrage - men alla ser så "billiga" ut. Har hittat 2 st, men de kostar liksom 1999 kr...... Bootsen får jag bara gigantiska fötter i. Har strl 39, men på lilla korta mig blir det stort. Varför kunde man inte haft strl 37-38?
Till frukost blev de det vanliga: Havregrynsgröt + nektarin + russin + lättmjölk. Skillnaden idag var att det blev varmt honungsvatten, på grund av min halsonda.
Väntar nu på att pappa och min syster ska komma hem efter deras kantarel-letande i skogen!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0