Hemkommen och hungrig!

Nu är jag hemkommen från jobbet! Mina ben är totalt döda. Helt utpumpade. Och sista backen hem var nästan helvetet själv, men jag kämpade mig tappert upp! Nu blir det vila resten av kvällen.
Fick i mig en yoggi yalla till mellanmål i eftermiddags, och nu sen jag kom hem är jag hungrig som en varg. Magen törstar efter mat. Börjar lukta gott och magen börjar kurra.
Blir ugnsgrillad kyckling och fullkornsris ikväll! MUMS! Blir väl nog någon kall sås till, och även kokta morötter hörde jag där nerifrån.
Pappa har köpt hem Compeed-plåster, äntligen slipper jag få mitt jäkla skoskav upprivet varje gång jag har på mig mina joggingskor, nu kan jag ju faktiskt powerwalka utan att stappla fram de sista stegen hem!

Hoppas ni får en underbar fredagskväll!!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0