here we go again.

Oj, vad klockan var mycket. Vaknade precis... lite väl sent.
Och en jäääkla unge spelar blockflöjt utanför, eller - spelar är inte rätt ord.  Blåser så mycket den kan och det låter förjävligt. Låter som skrikande fåglar. Fast typ tusen gånger värre. Det skär sig i öronen. Har lust att gå ut och skällt ut och ta blockflöjten ifrån ungen, haha.
Skönt sätt att vakna på.... Försöker höja humöret lite med lite mysig musik och överrösta den där ungen.
Egentligen älskar jag barn, men ibland räcker det med att man är lättirriterad. Och idag är det just sån dag känner jag.
Ska i alla fall neråt mot köket nu och käka någonting!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha men gud, inte varje dag man vaknar av någon som spelar blockflöjt.



SV ja tyvärr så vräkte jag i mig godis i fredags. Men det är inte mycket att göra åt nu, gör om gör rätt liksom ;)

2010-09-12 @ 12:56:50
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0