hur lyckas man?

Var som sagt och letade efter kantareller, hittade ju EN igår.
Jag trodde jag hittat det perfekta stället efter ett bra tag, fick en hel påse fylld (2-3 liter). 
Jag var så himla glad, och tänka att nu blir familjen överlycklig!
Men när jag kommer hem, visar det sig att det inte var kantareller.
ATTANS liksom. Sjukt lika var de.
Och här jag gått och plockat för fullt, och sedan rensat dem också. Är ju lite smått irriterande.
Men jag fick ju i alla fall lite frisk luft.

Fika:
1 frökuse (2 halvor) - smör, ost (10%), skinka, gurka och tomat
1 äpple
1 banan
Lättmjölk

Ska alldeles strax iväg till Friskis på Medel/Station kl 18.30, tvingar med mig mamma att testa detta passet.
Iofs är hon redan på Nautilus. Men fasen inte kul att gå själv på sånt pass. Och ingen annan verkar vilja följa med. Alla bara ballar ur fullständigt och ändrar sig i sista sekunden.
IRRITERANDE.
Men man ska se allt från den ljusa sidan och inte hänga upp sig på sådana saker!
Ibland kan det vara tur att man har en träningsnarkoman till mamma.

Hörs lite senare ikväll igen!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0