I need food.

Sovmorgon sovmorgon sovmorgon.
Har halvsovit ett tag, och känts som klockan är 2 på eftermiddagen.
Men som tur var så stämde inte det.
Är helt seg och trött i huvudet. Känner mig konstig.
Kanske blir bättre när jag fått något i mig.

Idag blir det jobb kl 15-18. Efterråt cyklar jag direkt till Friskis och kör skivstång/spinning 90 min.

Har jag snart överlevt halva träningsprogrammet!
Känner att jag orkar mer redan nu på passen, man pressar sig ytterligare lite för varje gång.
Kommer nog må bra på fredag och lördag då det blir lite vila! Behövs ju det med.
Och kosten får jag tänka ännu mer på, så jag verkligen äter bra. Vill inte bryta ner musklerna.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Tack för att du peppar mig! :)



Du är grym med din träning du. Jag ska iväg till gymmet ikväll. Och hade en superskön morgonpromenad i morse :)

2010-09-29 @ 12:06:34
URL: http://emsut.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0